Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!
U woont niet meer in Nederland. Waarom krijgt u post van ons?
Woont u nu in het buitenland, maar hebt u een tijdje in Nederland gewoond, gewerkt of gestudeerd? Ook dan had u een zorgverzekering moeten nemen. U hebt dat niet gedaan. Daarom moet u een boete betalen.
Wat moet u doen als u het niet eens bent met de boete?
U kunt bezwaar maken met een brief aan het CAK. Dat moet binnen 6 weken nadat u de boete van het CAK hebt gekregen. Kijk voor meer informatie op de website van het CAK.
- Schrijf een brief en zet hierin de volgende gegevens:
- Uw naam, adres, woonplaats, geboortedatum en geboorteplaats
- Waarom u het niet eens bent met deze boete
- De datum waarop u de brief schrijft
- Uw telefoonnummer en emailadres
- Uw handtekening
- Stuur uw brief, samen met een kopie van de boete naar:
CAK
Onverzekerden
Antwoordnummer 91034
2509 VC Den Haag
Nederland
U hoeft geen postzegel op de envelop te plakken.
Als u bezwaar maakt, moet u de boete wel betalen. Krijgt u gelijk? Dan krijgt u uw geld terug.