Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!

Ik wil mijn boete in termijnen betalen

Hebt u een boete gekregen, maar kunt u deze niet in Ć©Ć©n keer betalen? Dan kunt u soms met ons een betalingsregeling afspreken. U betaalt dan in termijnen. Lees hieronder wat de regels hiervoor zijn.

Wanneer kunt u met ons een betalingsregeling afspreken?

U kunt betalen in termijnen als :

  1. De boete is ā‚¬ 75 of hoger. Of u hebt meer boetes en het bedrag is samen ā‚¬ 75 of hoger.Ā Het gaat om hetĀ boetebedrag met eventuele verhogingen. Administratiekosten rekenen we niet mee.
  2. Hebt u de afgelopen zes maanden al eerder een afspraak gemaakt over de betaling? Dan kunt u alleen een nieuwe afspraak maken als u zich aan de vorige afspraak hebt gehouden.

Gelden de regels hierboven voor u? En wilt u een betalingsregeling aanvragen? Gebruik dan dit formulier. U kunt ook op andere manieren contact met ons opnemen.

Voldoet u aan de regels en maken wij een afspraak met u?

Dan sturen wij u een brief. Daarin staan de bedragen die u moet betalen en de data waarop u die bedragen moet betalen.

Bent u het niet eens met de verkeersboete?

Dan kunt u hierĀ bezwaarĀ tegen maken. Als u dit doet, hoeft u de boete nog niet te betalen. Vraag dan ook nog geen betalingsregeling aan.