Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!

Ik wil mijn boete betalen

U hebt van ons een brief gekregen, waarin staat dat u een boete moet betalen. Hieronder leggen wij uit hoe u die boete kunt betalen.

Hoeveel moet u betalen? En wanneer?

U betaalt het bedrag dat in onze brief staat. In onze brief staat ook de datum waarop het geld op onze rekening moet staan. Is deze datum al voorbij? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Hoe kunt u betalen?

U kunt betalen met uw creditcard door de QR-code op de brief te scannen. Maakt u het bedrag liever zelf over? Let dan met internetbankieren op het volgende:

  • Gebruik het juiste rekeningnummer (IBAN). Dit staat in onze brief.
    Ā 
  • Gebruik de Bank Identifier Code (BIC/SWIFT): INGBNL2A
    Ā 
  • De naam en het adres van onze bank:
    ING Bank N.V.
    Foreign Operations
    Postbus 1800
    1000 BV Amsterdam
    Nederland
    ten name van CJIB
    Ā 
  • Maak het juiste bedrag over. Hierbij horen ook de administratiekosten. Deze kosten staan in onze brief.
    Ā 
  • Zet het juiste kenmerk erbij. Het kenmerk is het CJIB-nummer van 16 cijfers dat in onze brief staat.

Stuur ons geen cheques of contant geld.

Weet u niet wat u moet betalen?

Neem dan contact met ons op.

Ā 

Woont u in Belgiƫ?

Afbeelding

Dan kunt u ook online betalen via Bancontact in onsĀ Digitaal Loket. U moet daarvoor inloggen met uw eID.

IBAN heeft meer tekens

Het rekeningnummer (IBAN) in Nederland heeft meer tekens dan het IBAN in Belgiƫ. Dat is bij het betalen van uw boete geen probleem. Uw bank herkent het Nederlandse IBAN. Gaat betalen toch niet goed? Neem dan contact op met uw bank.