Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!
Hoeveel moet u betalen? En wanneer?
U betaalt het bedrag dat in onze brief staat. In onze brief staat ook de datum waarop het geld op onze rekening moet staan. Is deze datum al voorbij? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Hoe kunt u betalen?
U kunt betalen met uw creditcard door de QR-code op de brief te scannen. Maakt u het bedrag liever zelf over? Let dan met internetbankieren op het volgende:
- Gebruik het juiste rekeningnummer (IBAN). Dit staat in onze brief.
Ā - Gebruik de Bank Identifier Code (BIC/SWIFT): INGBNL2A
Ā - De naam en het adres van onze bank:
ING Bank N.V.
Foreign Operations
Postbus 1800
1000 BV Amsterdam
Nederland
ten name van CJIB
Ā - Maak het juiste bedrag over. Hierbij horen ook de administratiekosten. Deze kosten staan in onze brief.
Ā - Zet het juiste kenmerk erbij. Het kenmerk is het CJIB-nummer van 16 cijfers dat in onze brief staat.
Stuur ons geen cheques of contant geld.
Weet u niet wat u moet betalen?
Neem dan contact met ons op.
Ā