Digitaal loket Tot dinsdag 21 mei werken wij aan ons Digitaal Loket. U ziet daardoor mogelijk uw gegevens niet of het duurt lang voor deze getoond worden. Onze excuses voor het ongemak!
Mijn betalingsregeling
U hebt een betalingsregeling met ons afgesproken. Hieronder leest u meer informatie.
Ik wil een nieuw bedrag toevoegen aan mijn betalingsregeling
U kunt bedragen toevoegen aan uw betalingsregeling. Neem daarvoor contact met ons op. Wij controleren dan direct of dit voor u mogelijk is.
Ik wil mijn betalingsregeling bekijken
Gebruik hiervoor uw DigiD. U ziet dan alle informatie over uw betalingsregeling. Ook kunt u een termijn betalen via iDEAL.
Afbeelding
Kunt u niet inloggen in het Digitaal Loket?
Dan kunt u de chatknop gebruiken of ons bellen via 058 - 215 95 55
Hebt u dubbel betaald?
Wij verrekenen het teveel betaalde bedrag niet met de volgende termijnbetaling. U bent wel eerder klaar met afbetalen.