Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!
Ik wil betalen
U hebt van ons een brief gekregen waarin staat dat u een bedrag moet betalen. Dat kan op verschillende manieren. Welke situatie past bij u?
Ik wil via iDEAL betalen
Als u inlogt met DigiD kunt u uw boete gemakkelijk via iDEAL betalen. Wij verwerken uw betaling dan zo snel mogelijk.
Afbeelding
Hoe kan ik zelf het bedrag voor een boete overmaken?
Betaalt u met internetbankieren of een overschrijvingsformulier van uw bank?
- Gebruik dan het juiste rekeningnummer (IBAN)
Dit staat ook in onze brief. - Maak het juiste bedrag over
Betaal het bedrag dat in onze brief staat. In onze brief staat ook de datum waarop het geld op onze rekening moet staan. Is deze datum al voorbij? Neem dan contact met ons op. Dan vertellen wij u welk bedrag u moet betalen.
Hebt u onze brief niet meer? Dan kunt u ons bellen en vertellen wij u hoeveel u moet betalen en wanneer. - Zet het juiste kenmerk erbij
Het kenmerk is het CJIB-nummer van 16 cijfers dat in onze brief staat.
Vergeet ook niet de administratiekosten te betalen. Daarmee voorkomt u dat de boete hoger wordt.
Hoe betaal ik een verkeersboete die op naam staat van mijn leasemaatschappij?
Betaal de boete zoals u met uw leasemaatschappij hebt afgesproken.
Uw boete betalen via de QR-code?
Zo werkt dat! (youtube.com)