Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!

Beheert u veel voertuigen en wilt u onze post digitaal ontvangen?

Beheert u veel voertuigen en stuurt u regelmatig boetes door naar werknemers of klanten? Of krijgt u boetes liever digitaal dan op het adres van uw bedrijf? Als u dat wilt, krijgt u alle brieven, aanmaningen en beslissingen van de officier van justitie en de kantonrechter alleen nog als digitaal bestand. Hieronder leest u hoe u dat regelt.

Stap 1: Hoe wilt u de digitale bestanden ontvangen?

U kunt de bestanden op twee manieren krijgen:

  •  via ons CJIB Businessportaal

U downloadt de bestanden dan vanuit ons Businessportaal. Wij zetten uw bestanden daar voor u klaar. U kunt het CJIB Businessportaal gebruiken als u eHerkenning met minimaal betrouwbaarheidsniveau 3 hebt. eHerkenning is een inlogsysteem waarmee ondernemers, ambtenaren en organisaties veilig online zaken doen.

  •  via FTPS

U downloadt de bestanden dan van een FTPS-server. Hiervoor hebt u geen eHerkenning nodig. Overleg dit met uw eigen ICT-afdeling.

Stap 2: Aanmelden voor het Businessportaal

Om al onze post digitaal te krijgen, vult u dit formulier in.

Als wij uw formulier hebben ontvangen, sturen we u een contract met de werkafspraken.

Stap 3: Stuur het contract met de werkafspraken terug

Zet uw handtekening onder het contract en stuur het terug. Daarna krijgt u van ons per mail de gegevens waarmee u uw bestanden kunt downloaden.

 

Meer informatie