Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!
Een klacht indienen
U bent niet tevreden over het CJIB. U hebt bijvoorbeeld verkeerde informatie gekregen. Of u vindt dat u niet netjes bent behandeld door een medewerker van het CJIB. U kunt daarover een klacht indienen.
Ik wil een klacht indienen voor iemand anders
Hiervoor hebt u een machtiging nodig
Belt u liever?
Bel ons dan op 058 215 95 55 om uw klacht in te dienen.
Schrijft u liever een brief?
Stuur uw brief dan naar:
Centraal Justitieel Incassobureau
Directie D&I - Informatiecentrum
o.v.v. klacht
Postbus 1794
8901 CB Leeuwarden
- Zet altijd uw adres en telefoonnummer in de brief.
- Gaat het in uw klacht (ook) over een boete? Vermeld dan het CJIB-nummer van de boete in uw brief.
- Schrijft u de klacht namens een bedrijf? Zet dan ook uw eigen naam in de brief.
Wat gebeurt er nadat u uw klacht heeft ingediend?
We proberen binnen tien werkdagen met u te bellen om uw klacht te bespreken. Dan bespreken we ook met u wat we verder gaan doen met uw klacht.
Bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht hebben behandeld?
Dan kunt u een klacht over ons indienen bij de Nationale ombudsman. De Nationale ombudsman behandelt klachten over bijna alle organisaties van de overheid.
U kunt uw klacht over ons sturen naar:
De Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag