Storing Door een storing zijn uw gegevens in het Digitaal Loket niet bijgewerkt. U ziet daardoor niet al uw actuele gegevens. Onze excuses voor het ongemak!

Ik krijg geen antwoord op mijn vraag via Facebook

Heb u ons een vraag gesteld via Facebook? En krijgt u daar geen reactie op? Hieronder staat hoe dat kan komen.

Hebt u ons een vraag gesteld via Facebook? Dan proberen wij die vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Dat duurt niet langer dan één werkdag.

Hebt u geen reactie van ons gekregen?

Heb u na één dag nog geen reactie van ons gekregen? Dan kan het zijn dat wij u niet kunnen antwoorden. Dat komt dan door uw instellingen in Facebook.

 

Afbeelding
Op Facebook vindt u de instellingen in het menu van uw profiel.


U kunt uw instellingen controleren door in Facebook naar 'instellingen' te gaan en dan te kiezen voor 'apps en websites'.

Hier kunt u instellen of wij u een bericht kunnen sturen via Facebook.

Wilt u de voorkeuren liever niet aanpassen?

Stel ons uw vraag dan via de Live Chat hier op de website of via de telefoon.