Digitaal Loket vernieuwd

Actuele verbeteringen zorgen ervoor dat de vormgeving en beveiliging van het Digitaal Loket weer helemaal voldoen aan de eisen en wensen van deze tijd.

Het Digitaal Loket is belangrijk in de dienstverlening van het CJIB. Elke week bezoeken ruim 100.000 mensen het loket, bijvoorbeeld om een boete te betalen, de foto van een overtreding te bekijken of een betalingsregeling af te spreken.
De afgelopen jaren heeft het CJIB het aantal diensten in het Digitaal Loket uitgebreid. De actuele verbeteringen zorgen ervoor dat de vormgeving en beveiliging van het loket weer helemaal voldoen aan de eisen en wensen van deze tijd.

Afbeelding
Screenshot vernieuwd Digitaal Loket

Wat is er veranderd?

De nieuwe, meer eigentijdse vormgeving sluit beter aan bij CJIB.nl en onze brieven.  Ook is het gemakkelijker om via je mobiele telefoon het Digitaal Loket te bezoeken. Bovendien kunnen mensen met een visuele beperking,  dankzij de nieuwe en uitgebreide zoomfunctie beter gebruik maken van de dienstverlening in het loket.
Ook op het gebied van beveiliging voldoet het Digitaal Loket weer helemaal aan de hedendaagse eisen. Daardoor kunnen bezoekers erop vertrouwen dat ze hun zaken met het CJIB in het loket op een veilige manier kunnen blijven regelen.